Kategorie
Kategorie

Doprava

Osobní odběr:

Osobní odběr je možné provést v naši kamenné provozovně, která je uvedena v sekci Kontakty.

Při osobním odběru je možné zboží zaplatit pouze hotově.

Platba bankou předem - zboží zaplatíte bankovním převodem a pak si jej osobně vyzvednete. Při vyzvednutí zboží budete vyzváni k prokázání totožnosti. 

Osobní odběry nejsou nijak zpoplatněny. Při odběru zboží se, prosím, prokažte číslem Vaší objednávky, zrychlíte tak vyřízení objednávky.

Zaslání zboží přepravní službou:

Balíková přeprava:

Tato přeprava je používána pro zásilky do 30 Kg (Např. příslušenství ke krbům a kamnům)

objednávky do 5 000 Kč - 120 Kč

objednávky nad 5000 Kč - ZDARMA

Zboží můžete platit bankovním převodem předem nebo dobírkou.

Dobírka - 40 Kč

Platba předem - ZDARMA

 

Paletová přeprava:

Tato přeprava je používána pro zásilky nad 30 Kg. (Např. stavební materiály, izolační desky, krbová kamna, krbové vložky)

objednávky do 15 000 Kč - 690 Kč

objednávky nad 15 000 Kč - ZDARMA

Zboží můžete platit bankovním převodem předem nebo dobírkou.

Dobírka - 40 Kč

Platba předem - ZDARMA

Řidič je vybaven autem s hydraulickým čelem a paletovým vozíkem.

Doručení je vždy před dveře nebo první překážku . Terén musí být sjízdný pro paletový vozík. (asfalt, dlažba) 

Vynášení zboží do domu nebo bytu není možné a nelze si tuto službu ani zaplatit.

 

Zaslání na Slovensko:

Cenu dopravy na Slovensko Vám pro konkrétní objednávku sdělíme na dotaz.

 


Reklamace zboží poškozené při přepravě:

Po převzetí zásilky od přepravce zásilku ihned rozbalte a zkontrolujte. V případě, že po rozbalení zásilky zjistíte poškození zboží - neprodleně nás kontaktujte.  Nejpozději do 24 hodin !!!

Snažíme se, aby zboží, které si u nás objednáte, Vám bylo doručeno v nejlepším pořádku. Přesto se může stát, že se zboží během přepravy poškodí, proto prosím věnujte pozornost níže doporučeným pokynům.

 

Převzetí zásilky s výhradou:

1. Při přebírání zásilky od přepravní služby je třeba řádně zkontrolovat neporušenost obalu. V případě, že se rozhodnete převzít zásilku s poškozeným obalem, sepište tuto skutečnost s řidičem na doklad o převzetí zásilky (doručovací list). Do doručovacího listu je nutné uvést konkrétní výhradu -  proražené, roztržené, chrastí, apod. Zásilka v tuto chvíli nemusí být poškozena a řidič nemusí čekat na rozbalení zásilky, nicméně je povinen tento zápis umožnit. (Převzetí zásilky s výhradou). Po převzetí zásilky od přepravní společnosti tuto neprodleně rozbalte a zkontrolujte celou zásilku i její jednotlivé části, zda nevykazují známky poškození z přepravy.  Pokud bude zboží poškozeno, neprodleně nás informujte emailem reklamace@azetko.eu  spolu s informací, že jste zásilku převzali s výhradou.

2. Zjistíte-li po rozbalení zásilky, jejíž obal byl v pořádku a nejevil známky poškození, že zboží bylo během přepravy poškozeno, je nutné nás neprodleně informovat emailem na adresu reklamace@azetko.eu nejpozději do 24 hodin od převzetí zásilky. Nutné je také ponechat si obal a výplně zásilky pro případné pozdější posouzení oprávněnosti reklamace a pořídit fotodokumentaci.

Na pozdější reklamace typu mechanického poškození nelze brát zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.

Převzetí zásilky, jejíž obal i obsah je viditelně poškozen:

V případě, že je zásilka viditelně poškozena ( obal i obsah) je nutné sepsat s řidičem přepravní společnosti škodní protokol nebo zásilku odmítnout a neprodleně nás o této skutečnosti informovat emailem reklamace@azetko.eu nejpozději  do 24 hodin od převzetí zásilky. Opožděné reklamace bohužel není možné uznat, protože není patrné, kdy a kde  k poškození došlo.  Vždy se Vám ale pokusíme vyjít vstříc, pokud to bude jen trochu možné.

V případě  jakýchkoliv dotazů  nebo nejasností nás neváhejte kontaktovat na infolince 777 638 338 nebo emailem 
reklamace@azetko.eu

Postup reklamace přepravce Česká pošta:

https://www.ceskaposta.cz/rady-a-navody/reklamace